YHDISTYKSELLÄ EI OLE TÄLLÄ HETKELLÄ MUUTA AKTIIVISTA TOIMINTAA KUIN SUOMI-KOULU.

Hongkongin Suomalaisyhdistyksen, HKSY:n tarkoituksena on tarjota Hongkongissa asuville suomalaisille erilaisia tilaisuuksia keskinäiselle kanssakäymiselle ja olla mahdollisuuksiensa mukaan omalta osaltaan helpottamassa ja auttamassa uuteen asuinmaahan sopeutumisessa. Yhdistys pyrkii myös tukemaan jäsentensä suomen kielen ja kulttuurin ylläpitämistä ulkomailla asumisen aikana.

Teemme tiivistä yhteistyötä Suomen Hongkongin pääkonsulaatin, FinnChamin sekä muiden ei-kaupallisten yhdistysten ja yhteisöjen kanssa.

Toimimme vapaaehtoisten aktiivien voimin ja järjestämme monipuolista vapaa-ajan toimintaa ympäri vuoden; periaatteella: yhdessä tekeminen on hauskaa!

Valokuvaaminen tapahtumissa: Yhdistyksemme kaikissa tapahtumissa valokuvataan ja kaikkia kuvia voidaan käyttää nettisivujen ja Tuoksuvan Sataman kuvituksessa. Mikäli et halua kuvaasi julkisuuteen, ota yhteys HKSY:hyn. Isoissa ryhmäkuvissa pidätämme oikeuden kuvien käyttöön. Ilmoita meille myös kotisivuillamme olevista vanhentuneista tiedoista tai toimimattomista linkeistä.
joulukuu 2018
M T K T P L S